Ulotna jak ulotka?

Stykamy się z nimi każdego dnia. Rozpychają nasze skrzynki pocztowe, wprowadzając nas w stan poirytowania. Nienawidzimy ich, a jednocześnie interesuje nas co się na nich znajduje. Wciskane są nam na ulicach i w galeriach handlowych. Są wszechobecne i dlatego też warto przyjrzeć się im nieco bliżej. Bohaterkami dzisiejszego wpisu będą ulotki. No właśnie, skąd wzięły [...]

Read More

Okaż serce klientowi

Inspiracja w branży reklamowej, to niezwykle istotny czynnik wpływający na efekty, które trafiają do klienta w postaci finalnego produktu. Czerpać ją można, dosłownie, ze wszystkiego co nas otacza. Najbardziej pobudzający do działania są chyba jednak ludzie, których doświadczenie, wiedza i umiejętności sprawiają, że czujemy się malutcy. Dzięki nim rozwijamy się i posuwamy do przodu. To [...]

Read More

Element Talks 2016

Element Talks to jedna z tych imprez w świecie designu, która powoli staje się obowiązkową pozycją w terminarzu każdego projektanta, zarówno w Polsce jak i poza jej granicami. Początkowo nieduże wydarzenie, znane jako Elementarz Projektanta,  rozwinęło się w bardzo szybkim tempie,  z roku na rok  zaskakując rozmachem, z jakim jest przygotowywane. W tym roku mieliśmy [...]

Read More

Pasjonatów jak mrówków

Bardzo często markom towarzyszą różnego rodzaju hasła czy slogany reklamowe, które spełniają rolę, m.in. dodatkowego komunikatu wysyłanego do odbiorców. Jesteśmy w nich zapewniani o solidności wykonywania usług, okazyjnej cenie czy nietuzinkowym podejściu do klienta. Niekiedy są one tak dyskretne, że prawie niezauważalne i sprawiają, że zlewają się z wizerunkiem danej marki. Znajdują się jednak bardzo [...]

Read More


Proszę, oto moja wizytówka

Małe, wszędobylskie, niepozorne kawałki (najczęściej) papieru, które towarzyszą wielu z nas w codziennym życiu. Tak, piszę w dzisiejszym poście o wizytówkach. Bardzo często bagatelizowanych przez klientów i traktowanych po macoszemu akcydensach reklamowych. Dowiesz się z poniższego tekstu skąd pochodzą i w jakiej formie dziś funkcjonują. Czy warto zainwestować w profesjonalną realizację czy wystarczy nam bylejakość. [...]

Read More

Na łeb, na szyję, na ostatnią chwilę!

Czyli co tak naprawdę dzieje się za drzwiami typowego studia projektowego? Ludzie zabawowi, uśmiechnięci, popijający kawę ze Starbucks'a, w modnych ubraniach debatują o kolejnym projekcie jaki mają na tapecie. Czas płynie powoli, w beztroskim klimacie. Niemal czujemy morską bryzę i ciepły piasek pod stopami. Nikt nie patrzy na zegarek i jedynie od czasu do czasu [...]

Read More

Piniondze to nie wszystko!

Temat ten krążył po moich zwojach w głowie już od dłuższego czasu, robiąc przy tym wiele hałasu. Można o nim pisać chyba bez końca, ale postaram się zamknąć całość w treściwej pigułce. Zatem lecimy! ;) <brzdęk monet spadających na podłogę> Pieniądze zawsze były, są i będą uważane za temat tabu, szczególnie w Polsce, gdzie zbyt [...]

Read More

Naming według Kowalskiego

Każdego dnia, mijamy na ulicach, oglądamy w prasie, telewizji czy Internecie, kolorowe reklamy nakłaniające nas do wybrania oferty jakiejś konkretnej marki. Jesteśmy już do tego przyzwyczajeni w takim stopniu, że nie przyswajamy często detali, które wychodzą na jaw dopiero po głębszym zapoznaniu się z daną ofertą. Jako firma zajmująca się, głównie, wizerunkiem przedsiębiorstw, przywiązujemy do [...]

Read More

Ale po co?

Ale po co? Po co nam właściwie ten blog?   Właśnie, dobre pytanie. Na pewno dlatego, aby sprawdzić swoje umiejętności w pisaniu tekstów. Nudzę, piszę zbyt obszernie, tracę wątek? Jeżeli tak, to mam nadzieję, że z każdym postem będzie szło coraz lepiej. Również dlatego by utworzyć dodatkowy kanał, dzięki któremu porozumiemy się z Wami. Na [...]

Read More