Informacje o projekcie

Data wykonania: 01.2013

Klient: Polska Grafika Samochodowa

Rodzaj projektu: Lifting logo

www.pgsc.com.pl

Na początku 2013 roku rozpoczęliśmy pracę nad zmianą wizerunku Polskiej Grafiki Samochodowej. Marki kojarzonej oraz docenianej na rynku Polskim i zagranicznym od wielu lat.

Zakres prac zawierał jedynie opracowanie nowego logo bądź wykonanie liftingu zastanego znaku. Dotychczasowy logotyp nie dotrzymywał kroku prężnie rozwijającej się firmie stąd odważnie oraz ryzykownie zaproponowaliśmy wizerunek, który odbiegał koncepcyjnie od zastanej stylistyki. Finalny efekt oraz reakcja Klienta tylko potwierdziła słuszność wybranego kierunku prac.

Główne założenia to ograniczenie kolorystyki i zbędnych elementów do minimum. Zastany znak nie posiadał cech na tyle charakterystycznych by wykorzystać je w nowej koncepcji. Zależało nam również na tym być symbol oraz kolorystyka zawierała odniesienia do nazwy marki oraz do profilu jej działania.

Sygnet przedstawia symboliczny pojazd wpisany w kontur Polski. Pochylona forma całego logo symbolizuje dynamizm oraz energię. Bezszeryfowa, minimalistyczna typografia podkreśla nowoczesny charakter marki.


Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail