Informacje o projekcie

Data wykonania: 05.2019

Klient: Dozbrojeni

Rodzaj projektu: Projekt logo, naming, materiały drukowane, sklep internetowy, gadżety

www.dozbrojeni.com

Dozbrojeni to marka, która została stworzona przez pasjonatów szeroko pojętej tematyki militariów. W ofercie firmy znajdziemy broń, amunicję i wszelakiego rodzaju akcesoria. Dodatkowo marka ma w planach prowadzić szkolenia czy zawody strzeleckie prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. w konfliktach militarnych.

Założyciele marki trafili do mnie z koncepcją nowej działalności, którą chcieli ubrać w otoczkę wizualną oddającą w pełni charakter, pasję i zaangażowanie jakie jej chcą poświęcić. Naszą pracę zaczęliśmy od nazwy dla nowo powstającej firmy. Główne założenia jakie zostały ustalone z Klientem to łatwość wymowy dla każdego (nawet Klientów zagranicznych), krótka oraz nieskomplikowana forma nawiązująca oczywiście do marki a także dostępność domeny internetowej.

Udało się nam opracować bardzo charakterystyczne nazewnictwo a niedługo potem logo, które w swojej prostej, typograficznej formie koresponduje z surowym charakterem marki. Aby wyróżnić dodatkowo logo z tłumu wprowadziliśmy modyfikację w literze J. Litera dzięki tym zabiegom nawiązuje do naboju oraz branży militarnej. Dodatkowo jest możliwość zastosowania jej w postaci sygnetu gdy pole znakowania jest ograniczonych rozmiarów. Całość jest „ubrudzona” teksturą aby dodatkowo podkreślić i uwydatnić charakterystyczne dla tej branży cechy.

W następnej kolejności zaprojektowaliśmy m.in. wizytówki firmowe oraz gadżety promujące. Projekty te przygotowaliśmy do druku i zajęliśmy się kompleksową realizacja zamówienia.

Pozostał już tylko projekt sklepu internetowego oraz jego implementacja i instalacja na serwerze. Do zarządzania stroną wybraliśmy system zarządzania treścią WordPress wraz z wtyczką sklepową Woocommerce. Ze względu na znaczą ilość ekranów poniżej prezentowane są tyko wybrane z nich.

Finalnym zadaniem była sesja zdjęciowa asortymentu sprzedawanego w sklepie internetowym. Zrobiliśmy serię kilkudziesięciu zdjęć wraz z ich retuszem.


FacebooktwitterpinterestlinkedinmailFacebooktwitterpinterestlinkedinmail