Informacje o projektach

W poniższym zestawieniu „Logo Pack 01” prezentujemy wycinek projektów logo z okresu kilku lat działalności Future Form. Zestawienie to ma za zadanie pokazać szeroki wachlarz pomysłów i różnorodność stylistyki dobieranej do każdej marki.

Do każdego projektu i Klienta podchodzimy indywidualnie dobierając rozwiązania, które sprawdzą się w najlepszy możliwy sposób w danej branży czy marce. Każde logo jest inne, unikalne i niepowtarzalne a to największa wartość jaką może nieść ze sobą dobry logotyp.

W wielu przedstawionych przypadkach nasza rola nie ograniczała się jedynie do ubrania ideii Klienta w szaty graficzne. Bardzo często towarzyszyliśmy również w procesie tworzenia nazwy dla marki i weryfikacji jej oryginalności czy niepowtarzalności na rynku.

Warto mieć na uwadze, że logo to tylko początek identyfikacji wizualnej. Jest to owszem najważniejszy jej element ale nawet najlepszy projekt źle wykorzystany może nie sprostać oczekiwaniom jakie w nim pokładamy.

W razie pytań czy chęci nawiązania współpracy zapraszamy do kontaktu pod biuro@futureform.pl gdzie będziemy w stanie rozwikłać wszelkie wątpliwości. Zapraszamy!

Fotoślad

Projekt logo dla lokalnej firmy zajmującej się głównie fotografią reporterską. Staraliśmy się w tym projekcie uciec od sztampowych rozwiązań stosowanych w tej branży a dodatkowo odnieść się w projekcie sygnetu do nazwy marki.
Styletalk

Logo oraz nazwa dla wymyślonej marki, bloga zajmującego się tematami mody i stylizacji dla kobiet. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Sygnet zawiera w sobie syntezę kobiecej twarzy z cudzysłowem pojedynczym będącym nawiązaniem do słowa pisanego, który dominuje na stronach blogowych.
Siądzładnie.pl

Logo dla marki zajmującej się renowacją starych mebli z czasów PRL. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Sygnet w minimalistycznej stylistyce odnosi się do mebla (fotela), który ukrywa w sobie abstrakcyjny uśmiech.
Consolove

Logo oraz nazwa dla wymyślonej marki, strony internetowej poświęconej grom konsolowym. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Sygnet zawiera w prostej formie odniesienie do uczucia jakim darzą gracze gry konsolowe oraz do kontrolera, który jest nierozłącznym elementem każdego sprzętu tego typu.
Octoprint

Logo oraz nazwa dla wymyślonej marki, drukarni offsetowej. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Sygnet odnosi się bezpośrednio do nazwy marki i przedstawia ośmiornicę, która w przestrzeni negatywowej zawiera kroplę farby. Ośmiornica stałą się inspiracją dla nazwy oraz ostatecznej formy logo ze względu na woreczek czernidłowy, który posiada. Dzięki niemu zwierzę te potrafi wypuszczać sepię (barwnik) koloru czarnego.
Sushi Sutra

Logo oraz nazwa dla wymyślonej marki, restauracji serwującej potrawy kuchni wschodniej. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Zastosowana w logo typografia odnosi się do stylistyki japońskiej a sygnet to synteza cyfr 6 oraz 9, które nawiązują do nazwy marki.
Intimino

Logo oraz nazwa dla wymyślonej marki ekskluzywnej bielizny damskiej. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Logotyp oparty jest o autorską typografię, która miała za zadanie oddać klasę, elegancję oraz wysoką jakość sprzedawanych produktów.
Kodeks Dobrego Piwa

Niewykorzystana koncepcja znaku dla Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich. Sygnet przedstawia uśmiechnięty kufel piwa kreujący pozytywne skojarzenia z marką. Minimalistyczna forma sprzyja reprodukcji znaku w ograniczonej kolorystyce i w niewielkich rozmiarach przy zachowaniu dostatecznej czytelności oraz rozpoznawalności.
KupBook

Koncepcja logo oraz nazwy dla wymyślonej księgarni internetowej. Sygnet zawiera syntezę ręki oraz książki przy zachowaniu minimalnej ilości elementów w celu zachowania czystości przekazu oraz łatwości reprodukcji na każdy medium.
Scarybowls

Koncepcja logo oraz nazwy dla wymyślonego klubu kręglarskiego. Zabawna i prosta forma znaku nawiązuje do nazwy marki. Przedstawia 3 kule do kręgli z czego jedna zamiast standardowych otworów do chwytania posiada uproszczoną, przestraszoną twarz.
Carrot Bomb

Koncepcja logo oraz nazwy dla wymyślonej agencji reklamowej/kreatywnej. Sygnet stanowi odzwierciedlenie nazwy marki i przedstawia abstrakcyjną bombę zrobioną z marchewki. Cała kreacja miała kojarzyć się z kreatywnymi ludźmi tworzącymi zespół tej agencji.
Bear Grill

Koncepcja logo oraz nazwy dla nieistniejącego baru serwującego dania przyrządzone na grillu. Nazwa dzięki skojarzeniom z popularnym brytyjskim podróżnikiem i alpinistą Bear Grylls'em jest łatwiejsza do zapamiętania. Sama forma znaku nawiązuje do nazwy a ukryta w przestrzeni negatywowej ręka niedźwiedzia z kiełbaską jest dodatkowym atutem i elementem zapadającym w pamięć.
Aprochi

Praca konkursowa dla marki oferującej jedzenie dla koni klasy premium. Zaprojektowany na potrzeby tego logo znak przedstawia głowę konia w symboliczny sposób. Zarówno sygnet jak i typografia jest utrzymana w minimalistycznej stylistyce sprzyjającej budowaniu rozpoznawalności na przeładowanym konkurencją rynku.
Fitmamas

Logo dla szkockiej firmy zajmującej się prowadzeniem zajęć ruchowych dla matek z małymi dziećmi. Innowacyjny pomysł na biznes potrzebował dyskretnego a zarazem charakterystycznego znaku, który wykonaliśmy i który towarzyszy tej marce po dzisiejszy dzień z sukcesem. Typografia została narysowana od podstaw do tego logo.
Burger Planeta

Koncepcja nazwy oraz logo dla nieistniejącego baru serwującego burgery. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Humorystyczna kreacja miała za zadanie wyróżnić markę na tlę konkurencji i przyciągnąć przede wszystkim młodszych koneserów jedzenia typu fast food.
Tyres & More

Logo konkursowe dla firmy zajmującej się przede wszystkim usługami wulkanizacyjnymi. Logo powstało w wyzwaniu 30 Day Logo Challenge. Sygnet w sprytny a zarazem prosty sposób reprezentuje oponę samochodową nawiązując bezpośrednio do profilu prowadzonej działalności.
Szukasz projektanta logo?

Spodobały Ci się prezentowane powyżej projekty i chciałbyś abyśmy wykonali podobne dla Twojej marki? Napisz do nas i zapytaj o warunki współpracy.

Kontakt z nami

FacebooktwitterpinterestlinkedinmailFacebooktwitterpinterestlinkedinmail