Informacje o projektach

W przedstawionym poniżej zestawieniu „Logo Pack 02” prezentujemy kolejny wycinek projektów logo z okresu kilku lat działalności Future Form. Zestawienie to tak jak w pierwszej paczce ma za zadanie ukazać różnorodność stylistyk i pomysłów dobranych do każdej branży oraz Klienta.

Również w tym przypadku nie zawsze projektowaliśmy jedynie logo ale także doradzaliśmy na etapie wyboru korzystnej nazwy (naming). Znajdują się w tym zestawieniu także projekty niewykorzystane, tzw. treningowe gdzie tworzyliśmy fikcyjną markę, określaliśmy założenia projektowe i mierzyliśmy się z danym tematem.

Dobre logo to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby marki i osadzenie jej w realiach obecnego rynku. Profesjonalnie wykonany logotyp powinien przetrwać lata bez konieczności wprowadzania zmian i przy zachowaniu niezmiennie tej samej siły przekazu co w momencie powstawania projektu.

Przypominamy także w tym przypadku, że dobre logo to tylko początek tworzenia wizerunku marki. Bardzo często współpraca ogranicza się jedynie do stworzenia logotypu a w celu minimalizacji dalszych kosztów materiały towarzyszące są projektowane w konkurencyjnych firmach o mniejszym doświadczeniu. Firmy te przeważnie tworzą kolejne projekty bez kontekstu i researchu jaki został wykonany przy kreacji znaku. Dodatkowo powstają bez szerszego spojrzenia na cały wizerunek marki w sposób jednostkowy i bez zachowania spójności pomiędzy nimi.

Jeżeli potrzebujesz pomocy przy odświeżeniu źle zaprojektowanego znaku lub przy stworzeniu zupełnie nowej koncepcji dla powstającej marki zapraszamy do kontaktu pod biuro@futureform.pl gdzie będziemy w stanie rozwikłać wszelkie wątpliwości. Zapraszamy!

Dom z misiem

Projekt konkursowy (wygrany) dla firmy oferującej usługi wynajęcia domku wypoczynkowego z drewna, w Krynicy Zdrój. Zaprojektowany sygnet nawiązuje do oferowanej usługi oraz nazwy marki. Znak przedstawia symbolicznego niedźwiedzia zbudowanego z geometrycznych brył, które miały odnosić się do konstrukcji domu stworzonego w całości z drewna.
Daj głośniej!

Niewykorzystana, treningowa koncepcja logo dla marki zajmującej się dystrybucją sprzętu muzycznego - Daj głośniej!. Projekt miał oddawać młodzieżowy charakter oraz niesztampowe podejście do tematu. Jest oryginalny i wyróżnia się spośród tłumu.
Best Classic Car

Logo dla lokalnej firmy zajmującej się importem i sprzedażą klasycznych samochodów pochodzenia amerykańskiego. Projekt został opracowany na podstawie ścisłych wytycznych Klienta, które jasno mówiły o tym o tym, że sygnet powinien zawierać wizerunek samochodu. Najbardziej ikonicznym i rozpoznawalnym jest oczywiście Mustang i to on został wykorzystany w logotypie.
Wool Story

Projekt logo dla marki oferującej wysokiej jakości, ręcznie robione produkty z wełny. Sygnet w minimalistyczny sposób nawiązuje do litery "W" zapożyczonej z nazwy marki oraz do splotu włosia wełny, który spotykamy w tworach tego typu. Projekt jest klasyczny i elegancji również ze względu na czystą, solidną typografię oraz zastosowane połączenie złotego oraz czarnego koloru.
Strefa Języka

Niewykorzystane logo konkursowe dla marki Strefa Języka - szkoły języków obcych. Sygnet przedstawia abstrakcyjne okulary, które są kojarzone z nauką. Soczewki zaś zbudowane są w oparciu o symboliczne "dymki" powszechnie kojarzone z procesem konwersacji międzyludzkiej.
Przygarniam

Niewykorzystana koncepcja treningowa dla nieistniejącej marki zajmującej się adopcją i opieką na bezdomnymi zwierzętami. W sygnecie zawarliśmy syntezę człowieka z psem jako symbolikę głównej idei przyświecającej organizacji - opieką nad zwierzętami.
Luz

Projekt logo dla iławskiego biura podróży Luz. Logotyp w swojej lekkiej formie nawiązuje do nazwy marki oraz oczywiście do branży, w której skutecznie działa. Głównym celem było zbudowanie pozytywnego odbioru charakteru firmy na rynku, co w naszym odczuciu udało się bezbłędnie.
Fattoro

Fattoro to polska marka produkująca lampy ze zwierzęcej skóry. Projekt przygotowaliśmy na konkurs, który niestety nie stanął na podium. Jest to jednak jeden z naszych ulubionych logotypów w portfolio. Minimalistyczny sygnet nawiązuje do nazwy marki "Gruby byk" i jest zbudowany w oparciu o rogi byka. W przestrzeni negatywowej zaś umieściliśmy symboliczną lampę. Czyste, minimalistyczne i bardzo udane w naszym odczuciu logo.
Drewno i kropka

Logotyp opracowany dla bardzo pozytywnej marki tworzącej meble i akcesoria do wystroju wnętrz z drewna. Powstałe produkty są ręcznie wykonane i bardzo często są ozdobione mandalami i kolorowymi dodatkami. Stąd nawiązanie w sygnecie do kolorowego asortymentu jakim dysponuje firma a także do słojów drewna, który jest podstawowym budulcem wszystkich tworów.
Fitness Soul

Kolejne pozytywne logo dla pozytywnej marki. Fitness Soul to szkocka firma zajmująca się organizacją i prowadzeniem zajęć fitness w towarzystwie dobrej muzyki. Sygnet ten to również jeden z naszych ulubionych. W bardzo prosty i czytelny sposób nawiązuje do nazwy jak i profilu prowadzonej działalności. Sympatyczna nutka, która pręży muskuły towarzyszy tej firmie z sukcesem od wielu lat.
Grawer Print

Projekt logo dla lokalnej marki Grawer Print zajmującej się głównie drukiem wielkoformatowym jak i produkcją gadżetów reklamowych. Zaprojektowany sygnet to połączenie litery "G" z składowymi CMYK kojarzonymi z drukiem. Znak posiada również solidny obrys nawiązujący do grawerki (jednej z głównych usług marki) a także kroplę tuszu, która symbolizuje proces druku nawet w przypadku zastosowania wersji jednokolorowej logo.
Jacek Raniowski

Projekt monogramu dla znajomego fotografa, Jacka Raniowskiego. Niestety koncepcja niewykorzystana ale ciągle ma swoje ciepłe miejsce w naszych sercach i dużą ilość sympatii.
Hilde

Projekt logo dla producenta i dystrybutora zdrowotnych nalewek ziołowych. Nazwa marki jest bezpośrednim nawiązaniem do Świętej Hildegardy z Bingen. Sygnet zaś w abstrakcyjny i minimalistyczny sposób ukazuje wspomnianą postać. Znak zamknięty jest w okręgu, który miał odnosić się również do aureoli, mandorli - w chrześcijaństwie przedstawianej w formie kolistej nad głową świętego.
Svea

Koncepcja logo dla polskiej marki zajmującej się dystrybucją akcesoriów, ubrań oraz zabawek dla psów. Sygnet przedstawia psa ukazanego w minimalistycznej i zarazem abstrakcyjnej formie. Cała kompozycja dzięki nieskomplikowanej budowie jest łatwa w reprodukcji w ograniczonej kolorystyce i małym rozmiarze, który będzie często spotykany na metkach firmowych.
Modne Bistro

Logotyp dla olsztyńskiej restauracji serwującej zdrowe i smaczne jedzenie. Stylistyka logo została podyktowana zabytkowym szyldem umiejscowionym nad wejściem do lokalu oraz zamiłowaniem właściciela do stylistyki Art Deco. Projekt jest niebanalny, oryginalny i wyróżnia się na tle sztampowych projektów w okolicy.
Nautica

Logotyp dla lokalnej restauracji utrzymanej w stylistyce marynistycznej. Zastosowana typografia została zaprojektowana na potrzeby tego logo i nawiązuje kulistymi kształtami do morskich fal jak i lin żeglarskich. Całość jest utrzymana w eleganckiej i minimalistycznej stylistyce.
Szukasz projektanta logo?

Spodobały Ci się prezentowane powyżej projekty i chciałbyś abyśmy wykonali podobne dla Twojej marki? Napisz do nas i zapytaj o warunki współpracy.

Kontakt z nami

FacebooktwitterpinterestlinkedinmailFacebooktwitterpinterestlinkedinmail