Informacje o projektach

Tym razem, w trzeciej już „paczce” logo zebraliśmy kolejne projekty aby pokazać szerokie spektrum wykorzystanych zabiegów stylistycznych i graficznych do opracowania unikalnego znaku dla każdej z marek. Projekty te powstały na przestrzeni ostatnich lat i są swojego rodzaju korzeniami naszej działalności. Dzięki nim specjalizujemy się w kreacji tożsamości wizualnych dla biznesów naszych Klientów.

Z każdą marką wiąże się inna historia i do każdego projektu podchodziliśmy z nową energią oraz celem opracowania jak najlepszego znaku. Nie wszystkie logo zostały wykorzystane a niektóre firmy mimo naszej rzetelnej pracy nie przetrwały na rynku do dzisiejszych czasów. Mimo wszystko ich część wizerunku prezentujemy w tym wpisie na dowód nawiązanej współpracy i w celu prezentacji naszych umiejętności.

 

Poprawnie zaprojektowane logo stanowi fundament każdej nowej marki. Im pewniej będzie on osadzony tym większa szansa, że budowany na nich biznes przetrwa ciężkie momenty na rynku.

Mimo wszystko żaden, nawet najlepszy projekt graficzny nie gwarantuje sukcesu ale jest on jego jak najbardziej ważną części. Za to każdy słaby projekt (szczególnie logo) jest na pewno przyczyną niepowodzeń w biznesie. Dlatego tak ważne jest pochylenie się nad tym projektem i poświęcenie mu dostatecznie dużo czasu, uwagi oraz energii.

Jako doświadczony zespół oferujemy swoje umiejętności i wiedzę dla tych, którzy szukają profesjonalnie wykonanej usługi na najwyższym poziomie.
Zapraszamy do kontaktu pod biuro@futureform.pl lub pod numerem 505 242 944 gdzie z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania!

Polska Grafika Samochodowa

Rebranding dla marki zajmującej się tworzeniem reklam na pojazdach firmowych. Stworzony przez nas projekt logo nawiązuje symbolicznie do swojego pierwowzoru i przedstawia sylwetkę pojazdu wpisaną w zarys Polski.
Bjorn

Projekt konkursowy (wygrany) dla firmy zajmującej się dystrybucją sprzętu turystycznego. Nazwa nawiązuje do niedźwiedzia, który był dodatkowo wymaganym elementem przez właściciela marki. Całość utrzymana jest w minimalistycznej formie i agresywnej/dynamicznej stylistyce.
Flower Chef

Projekt konkursowy dla kwiaciarni internetowej, którą właściciele określają mianem "mistrzów kuchni w branży florystycznej". Stąd pochodzenie nazwy marki i nawiązanie do czapki szefa kuchni oraz oczywiście kwiatów w sygnecie. Bezszeryfowa i ciężka typografia rogach zamyka całą kompozycję w spójną całość.
Multi

Logotyp dla firmy zajmującej się dystrybucją węgla. Idąc za ciosem nietypowej nazwy dla tej branży opracowaliśmy sygnet, który przełamuje utarte schematy i pokazuje markę w świetle nowoczesności. Przedstawia on symboliczną bryłę węgla, która wraz z ognistą kolorystyką nawiązuje do sprzedawanej skały.
Pawłowski

Logo dla młodej firmy zajmującej się świadczeniem usług z zakresu maszynowego sprzątania ulic. Nazwa marki jest zbieżna z nazwiskiem właściciela a sygnet odnosi się do pierwszej litery z nazwiska/nazwy firmy "P" oraz do szczotek zamontowanych w maszynach czyszczących.
Sztuka i estetyka

Niewykorzystana koncepcja logo dla salonu piękności Sztuka i Estetyka mieszczącego się w Łodzi. Zamiłowanie właścicieli do wszelkiego rodzaju artyzmu wpłynęło na nazwę oraz oczywiście finalna kompozycję projektu. Sygnet nawiązuje metaforycznie do kobiecej twarzy oraz charakterystycznej dla tego regiony typografii Władysława Strzemińskiego. (litera S oraz E)
Buk Druk

Logo dla drukarni zajmującej się drukiem krótkoterminowym książek. Głównymi wymaganiami Zlecającego było nawiązanie do drzewa oraz książki. Syntezę tych wymagań zawarliśmy w projekcie sygnetu. Kolorystyka zaś odnosi się do natury (drzew) i pochodzenia głównego składnika każdego materiału drukowanego - papieru.
MacSupport

MacSupport to firma zajmująca się serwisowaniem sprzętu pogwarancyjnego Apple. Sygnet jest inspirowany postacią Steve'a Jobsa i formą iPhone'a. Utrzymanie całej koncepcji w czarno-białej kolorystyce oraz ograniczenie zbędnych elementów nawiązuje do minimalistycznego charakteru identyfikacji marki Apple.
Zdrowe Love

Logo dla restauracji oferującej zdrowe i naturalne jedzenie jak sama nazwa wskazuje. Naszym zadaniem było ubranie tej idei w szaty graficzne. Opracowaliśmy sygnet, który odnosi się do nazwy marki i przedstawia serce zbudowane z linii zakończonych sztućcami. Typografia zaś niesie ze sobą energię i dynamikę jaką mają w sobie młodzi właściciele obiektu.
Digi

Projekt dla innowacyjnej koncepcji biznesu opierającej się o cyfrową walutę (krypto walutę). Nazwa jest neologizmem nawiązującym głównie do słowa "dig" (ang. kopać) a sygnet jaki opracowaliśmy do tego logo przedstawia symboliczna monetę z literą "D" w przestrzeni negatywowej znaku. Całość jest utrzymana w minimalistycznej stylistyce i jest oszczędne w formie.
Party Trip XXX

Niewykorzystana koncepcja konkursowa dla marki z branży erotycznej. Zależało nam w tym projekcie na luźnym podejściu do tematu i stworzeniu koncepcji o humorystycznym zabarwieniu. Opis sygnetu myślę jest zbędny i nie wymaga wyjaśnień 😉
Perun Turbo

Logo dla polskiej firmy, która zajmuje się głównie modyfikacją i dostrajaniem turbosprężarek. Nazwa firmy pochodzi od boga piorunów, Peruna. Sygnet zaś przedstawia w symbolicznej formie wspomniane wcześniej bóstwo. Ostre i dynamiczne kształty znaku korespondują z szybkością i agresywną jazdą jakiej bez wątpienia pomaga dobrze zestrojona turbosprężarka w każdym aucie.
Bulwarowa Park

Logotyp dla nowo powstającego osiedla mieszkalnego Bulwarowa Park w Poznaniu. Sygnet nawiązuje do największego atutu osiedla jakim jest lokalizacja blisko zieleni i natury. Przedstawia on drzewo z oknami umieszczonymi w przestrzeni negatywowej. Prosta i czysta forma sprzyja wykorzystaniu logo na każdym medium z zachowaniem odpowiedniej czytelności oraz rozpoznawalności.
Źródło Żywiec

Konkursowy projekt dla marki wody mineralnej "Źródło Żywiec". Kolorystyka znaku odnosi się do zbiorników wodnych oraz natury im towarzyszących a sygnet przedstawia symboliczne serce zbudowane z kropel wody. Całość niesie za sobą pozytywny przekaz a zaokrąglone kształty w typografii tylko pogłębiają to uczucie.
Vikla

Logotyp sklepu internetowego z produktami wykonanymi głównie z wikliny, drewna, a także innych ręcznie robionych rzeczy. Wykorzystana w znaku typografia jest autorska i jej znaki zostały stworzone pod to konkretnie logo. Zastosowane zabiegi stylistyczne głównie w literach V i A odnoszą się do splotów jakie spotykamy w tworach wykonanych z m.in. wikliny.
Portal Graczy

Niewykorzystana propozycja konkursowa dla internetowego zgrupowania polskich graczy. Sygnet przedstawia abstrakcyjną dłoń trzymającą kontroler (gamepad). Sama dłoń zaś wyłania się z portalu pokazując tutaj nawiązanie do połączenia dwóch światów - realnego i wirtualnego. Logo wraz z typografią oraz kolorystyką utrzymane jest w luźnej stylistyce, która koresponduje z młodszą grupą odbiorców tej marki.
Amptone Lab

Logotyp dla firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i światowej dystrybucji sprzętu muzycznego. Zastosowana typografia została zmodyfikowana a litera "O" posiada w przestrzeni negatywowej symboliczny mikrofon. Litera ta może być wykorzystywana w postaci sygnetu jako alternatywna, uzupełniająca wersja logo. Oszczędna kolorystyka ma za zadanie podkreślenie profesjonalizmu jakim charakteryzuje się ta marka.
Szukasz projektanta logo?

Spodobały Ci się prezentowane powyżej projekty i chciałbyś abyśmy wykonali podobne dla Twojej marki? Napisz do nas i zapytaj o warunki współpracy.

Kontakt z nami

FacebooktwitterpinterestlinkedinmailFacebooktwitterpinterestlinkedinmail