Informacje o projekcie

Data wykonania: 07.2019

Klient: ETC Polskie Specjały

Rodzaj projektu: Lifting logo, rebranding, projekt i wdrożenie strony www, materiały drukowane, materiały do mediów społecznościowych

www.polskiespecjaly.com.pl

Polskie Specjały to istniejąca 28 lat na rynku polska marka zajmująca się produkcją wyrobów mącznych i garmażeryjnych. Przez te wszystkie lata była jednak znana wśród klientów pod nazwą „Delikates”. Naszym zadaniem było wprowadzenie nowej nazwy w taki sposób aby nie zatracić dotychczasowej rozpoznawalności.

Pierwszym krokiem był lifting logo, który musiał nawiązywać bardzo mocno do poprzednich wersji znaków marki. Logo zostało rozrysowane od nowa, elementy zbędne usunięte a kolorystyka została skorygowana. We wszystkich pracach projektowych brane były pod uwagę dotychczasowe projekty logo, które różniły się między sobą znacznie i nie tworzyły logicznej historii.

Finalna wersja jest syntezą całego dorobku wizualnego marki wraz z korektami technicznymi, które były w tym przypadku obowiązkowe.

W następnej kolejności powstał projekt strony internetowej, który wdrożyliśmy w oparciu o system zarządzania treścią WordPress. Przygotowaliśmy projekty etykiet i folii na produkty, wizytówki firmowe oraz imienne a na tapecie jest obecnie sesja zdjęciowa oraz katalogi produktowe. Zajęliśmy się także wizerunkiem markiem w mediach społecznościowych.

Szukasz projektanta graficznego?

Spodobały Ci się prezentowane powyżej projekty i chciałbyś abyśmy wykonali podobne dla Twojej marki? Napisz do nas i zapytaj o warunki współpracy.

Kontakt z nami

FacebooktwitterpinterestlinkedinmailFacebooktwitterpinterestlinkedinmail