Data wykonania: 07.2019
Klient: ETC Polskie Specjały
Rodzaj projektu: Lifting logo, rebranding, projekt i wdrożenie strony www, materiały drukowane, materiały do mediów społecznościowych
Renranding, projekt i wdrożenie strony internetowej, materiały drukowane
Data wykonania: 07.2019
Klient: ETC Polskie Specjały
Rodzaj projektu: Lifting logo, rebranding, projekt i wdrożenie strony www, materiały drukowane, materiały do mediów społecznościowych
Polskie Specjały to istniejąca 28 lat na rynku polska marka zajmująca się produkcją wyrobów mącznych i garmażeryjnych. Przez te wszystkie lata była jednak znana wśród klientów pod nazwą „Delikates”. Naszym zadaniem było wprowadzenie nowej nazwy w taki sposób aby nie zatracić dotychczasowej rozpoznawalności.
Pierwszym krokiem był lifting logo, który musiał nawiązywać bardzo mocno do poprzednich wersji znaków marki. Logo zostało rozrysowane od nowa, elementy zbędne usunięte a kolorystyka została skorygowana. We wszystkich pracach projektowych brane były pod uwagę dotychczasowe projekty logo, które różniły się między sobą znacznie i nie tworzyły logicznej historii.
Finalna wersja jest syntezą całego dorobku wizualnego marki wraz z korektami technicznymi, które były w tym przypadku obowiązkowe.
W następnej kolejności powstał projekt strony internetowej, który wdrożyliśmy w oparciu o system zarządzania treścią WordPress. Przygotowaliśmy projekty etykiet i folii na produkty, wizytówki firmowe oraz imienne a na tapecie jest obecnie sesja zdjęciowa oraz katalogi produktowe. Zajęliśmy się także wizerunkiem markiem w mediach społecznościowych.